Οικογένεια

Χαρούπι: Τα 5 οφέλη του στη διατροφή της εγκύου (vid)

Η ισορροπημένη διατροφή είναι το Α και το Ω για την ομαλή εξέλιξη της εγκυμοσύνης και την υγιή ανάπτυξη του εμβρύου.

Η μέλλουσα μαμά πρέπει να καταναλώνει τροφές που θα της εξασφαλίσουν την επαρκή πρόσληψη των θρεπτικών συστατικών που χρειάζεται τόσο εκείνη όσο και το μωρό.

Το χαρούπι είναι ένα super food, πολύ δημοφιλές τα τελευταία χρόνια. Είναι ο καρπός της χαρουπιάς και μπορούμε να το εντάξουμε ποικιλοτρόπως στη διατροφή μας.

Ποια είναι τα οφέλη του χαρουπιού στη διατροφή της εγκύου;

Καταπολεμά τη δυσκοιλιότητα

Το χαρούπι είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, οι οποίες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου και την καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας.

Περιέχει πολύτιμα μέταλλα και βιταμίνες

Το χαρούπι περιέχει βιταμίνες του συμπλέγματος Β, βιταμίνη Α, σίδηρο, ασβέστιο, μαγνήσιο, κάλιο κ.α.

Είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες

Το συγκεκριμένο super food είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες και πρωτεΐνες το οποίο συνεπάγεται ότι δίνει στη μέλλουσα μαμά την ενέργεια που χρειάζεται, την ιδιαίτερη αυτή περίοδο.

Δεν έχει καθόλου λιπαρά

Το χαρούπι δεν περιέχει σχεδόν καθόλου λίπος και χρησιμοποιείται σε πολλές συνταγές ως υποκατάστατο του κακάο.

Δεν περιέχει γλουτένη

Εάν έχετε δυσανεξία στη γλουτένη, το χαρούπι είναι ένα τρόφιμο που μπορείτε να καταναλώνετε άφοβα.

Πώς μπορείτε να εντάξετε το χαρούπι στη διατροφή σας;

Στο εμπόριο πλέον, υπάρχουν πολλά προϊόντα που παράγονται από το χαρούπι και που μπορείτε να αξιοποιήσετε σε πολλές συνταγές. Τέτοια είναι το χαρουπόμελο, το χαρουπάλευρο, ο καρουποκαφές για όσους δεν πίνουν τον κλασικό καφέ κ.α.

Εμείς σήμερα μοιραζόμαστε μαζί σας μία συνταγή για νόστιμα και υγιεινά browines από χαρούπι με γλάσο σοκολάτας. Δείτε πώς μπορείτε να τα φτιάξετε κι εσείς, στο βίντεο που ακολουθεί.

[embedded content]

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο… mothersblog.gr

Σχετικές Δημοσιεύσεις