Οικογένεια

Πώς μπορεί μία μαμά να θωρακίσει το ανοσοποιητικό της;

Η μαμά έχει όλες – μα όλες τις απαντήσεις και όλοι στο σπίτι το γνωρίζουν καλά. Η μαμά γνωρίζει λοιπόν σε ποια τοποθεσία του σπιτιού βρίσκεται το κάθε αντικείμενο, τι φαγητό θα μαγειρέψει την επόμενη ημέρα, και γενικά, τα πάντα! Η αλήθεια είναι πως όσες από εμάς επιτελούν καθημερινά αυτόν τον απαιτητικό ρόλο, είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε καλά πόση συνέπεια, υπομονή και αντοχή χρειάζεται, για να κυλάει η οικογενειακή καθημερινότητα «ρολόι».

Είναι σημαντικό να καταλάβουμε πως η φυσική άμυνα του οργανισμού μας είναι η ισχυρή «ασπίδα» που μας επιτρέπει να είμαστε γερές και δυνατές στις «επάλξεις» της καθημερινότητας. Ας δούμε λοιπόν τους super «συμμάχους» που αξίζει να εντάξουμε στην καθημερινότητά μας, για να είμαστε… super δυνατές!

Ώρα για ξεκούραση!

Ένα πρόγραμμα που πέραν των οικογενειακών υποχρεώσεων, απαιτεί να αφιερώνουμε χρόνο στο εργασιακό μας περιβάλλον, αλλά και στις δουλειές του σπιτιού, ο χρόνος που απομένει για τον εαυτό μας είναι ελάχιστος. Γι’ αυτό, είναι σημαντικό να «ξεκλέβουμε» μερικές στιγμές την ημέρα για την προσωπική μας ξεκούραση, χαλαρώνοντας ή απολαμβάνοντας δραστηριότητες που «απογειώνουν» τη διάθεσή μας, όπως η ανάγνωση του αγαπημένου μας βιβλίου, ένα ζεστό και χαλαρωτικό λουτρό με άλατα και αιθέρια έλαια ή η ακρόαση μίας μελωδικής playlist που μας βοηθά να «δραπετεύουμε» νοητά. Αυτό το σύντομο και ευχάριστο διάλειμμα από τον ρόλο της μαμάς, είναι αρκετό για να βοηθήσει τον οργανισμό μας να ανακάμψει, να γεμίσει επαρκώς τις «μπαταρίες» του και να επανέλθει δριμύτερος στους γρήγορους ρυθμούς της καθημερινότητας.

superfoods1

Θωρακίζουμε το ανοσοποιητικό μας!

Ένας παράγοντας που παίζει καθοριστικό ρόλο στην υγεία του ανοσοποιητικού μας, είναι τα γεύματα που καταναλώνουμε μέσα στην ημέρα, και πιο συγκεκριμένα, τα συστατικά που αυτά εμπεριέχουν. Καλό θα ήταν, λοιπόν, ακόμη και αν ο χρόνος δεν είναι με το μέρος μας, να επενδύουμε σε σπιτικές επιλογές, που μας παρέχουν τα θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε. Τροφές όπως τα φρούτα και τα λαχανικά, που αποτελούν πλούσιες «πηγές» βιταμινών, αντιοξειδωτικών, ιχνοστοιχείων, αμινοξέων και πρωτεϊνών, είναι απαραίτητο να υπάρχουν σε κάθε μας γεύμα. Ειδικότερα την παρούσα περίοδο που στην ατμόσφαιρα… καραδοκούν αόρατοι «εισβολείς», οι οποίοι απειλούν να διαταράξουν την ομαλή λειτουργία του οργανισμού, ενώ οι εποχικές ιώσεις όπως κάθε χρόνο βρίσκονται σε έξαρση, είναι αναγκαίο να ενισχύσουμε την «άμυνα» μας με κάθε τρόπο. Επιπλέον, η ένταξη των Υπερτροφών στην καθημερινότητά μας είναι σημαντική για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού, χάρη στα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν. Η σειρά συμπληρωμάτων διατροφής SUPERFOODS για το ανοσοποιητικό καλύπτει κάθε ανάγκη του οργανισμού μας, ώστε να λειτουργεί στο βέλτιστο. Χάρη στη δύναμη που προσφέρουν οι Υπερτροφές, όπως ο Βασιλικός Πολτός, η Εχινάτσια, το Ιπποφαές & η Papaya, το Σαμπούκο, η αλθαία και το πλατάνγκο, γινόμαστε ακόμα πιο δυνατές απέναντι σε κάθε αναπάντεχο κρυολόγημα!

Κρατάμε την άσκηση στη ζωή μας

Το μυστικό είναι να βρούμε τον τρόπο εξάσκησης που μας ταιριάζει και να παραμένουμε όσο πιο συνεπείς μπορούμε στις προπονήσεις μας. Είτε οι λάτρεις της γιόγκα, είτε των περιπάτων ή του χαλαρού τρεξίματος μέσα στην πόλη, παρέα με τον σύζυγο, σημασία να ακολουθούμε τακτικά μία δραστηριότητα που θα βοηθά να αποβάλλουμε με φυσικό και ωφέλιμο τρόπο το στρες που συσσωρεύουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Συγχρόνως μας κρατά σε απόλυτη φόρμα και φυσικά νιώθουμε καλύτερα από ποτέ!

superfoods2

Κλείνοντας, είναι σημαντικό να θυμόμαστε πως ο καλύτερος τρόπος για να διαφυλάξουμε την υγεία μας, είναι να διαμορφώσουμε έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής, ο οποίος θα ενισχύει καθημερινά το ανοσοποιητικό μας. Όσο ακολουθούμε τις παραπάνω συμβουλές, θα είμαστε σε θέση να αντεπεξέλθουμε στον απαιτητικό ρόλο της μητρότητας και θα παραμένουμε ένα γερό στήριγμα για τα αγαπημένα μας πρόσωπα!

Τα προϊόντα SUPERFOODS διατίθενται στα φαρμακεία

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο… mothersblog.gr

Σχετικές Δημοσιεύσεις