Οικογένεια

Ο απόλυτος οδηγός για να κάνεις τα πρώτα βήματα στη gluten free διατροφή

Στην περίπτωση της gluten free διατροφής, μπορούμε με σιγουριά να πούμε ότι εκτός από μία από τις πλέον δημοφιλείς διατροφικές τάσεις των τελευταίων ετών, συνιστά ταυτόχρονα τη μοναδική λύση για εκείνους οι οποίοι υποφέρουν από δυσανεξία στη γλουτένη ή έχουν μεγαλύτερη ευαισθησία στα τρόφιμα που την περιέχουν.

 

Το αν ή το γιατί θα κάνεις τα πρώτα βήματα στη gluten free διατροφή εξαρτάται από τις ανάγκες του οργανισμού σου ή την επιθυμία σου να ανακαλύψεις γιατί πολλοί φίλοι, γνωστοί ή κάποιοι από τους κορυφαίους foodies που «ακολουθείς» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποφάσισαν το τελευταίο διάστημα να βγάλουν τη γλουτένη από την καθημερινότητά τους. Σε κάθε περίπτωση, προτού κάνεις οποιαδήποτε σημαντική αλλαγή στη διατροφή σου, καλό είναι να είσαι προσεκτική και αν πιστεύεις πως χρειάζεται, να μην διστάσεις να απευθυνθείς σε έναν ειδικό.

Αν είσαι όμως πανέτοιμη να κάνεις εδώ και τώρα τα πρώτα βήματα στη gluten free διατροφή, μπορείς να «μελετήσεις» τη λίστα που ακολουθεί. Θα σε βοηθήσει να κάνεις ομαλά, γευστικά και κυρίως χωρίς να στερηθείς τις αγαπημένες σου γεύσεις, την αρχή για μία καθημερινότητα χωρίς γλουτένη.

Προσπάθησε να προσδιορίσεις πόση γλουτένη καταναλώνεις

Σίγουρα δεν είναι εύκολο ή εφικτό να μπορέσεις να υπολογίσεις πόση ακριβώς γλουτένη καταναλώνεις σε καθημερινή βάση. Εκείνο που μπορείς να κάνεις, ωστόσο, είναι να ετοιμάσεις μία λίστα με όλα τα τρόφιμα που περιέχει συνήθως το εβδομαδιαίο, διατροφικό σου μενού. Για παράδειγμα, αν τρως σχεδόν σε καθημερινή βάση βρώμη, ψωμί, πίτες και διάφορα αρτοπαρασκευάσματα, τότε πιθανότατα η διατροφή σου περιέχει αρκετή γλουτένη. Τι μπορείς να κάνεις; Να μην αλλάξεις τίποτε απολύτως στο μενού σου, αλλά να συνεχίσεις να απολαμβάνεις τις αγαπημένες σου γεύσεις ετοιμάζοντας γλυκές και αλμυρές gluten free συνταγές με άλευρα χωρίς γλουτένη!.

Διαβάστε περισσότερα στο Queen.gr

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο… mothersblog.gr

Σχετικές Δημοσιεύσεις