Οικογένεια

«Μπορώ να κάνω αποτοξίνωση τώρα μέσα στην καραντίνα»;

Ειδικοί διατροφής και υγείας δεν είμαστε απλά έχοντας ακολουθήσει αρκετές φορές μερικά τριήμερα και μονόημερα προγράμματα αποτοξίνωσης σου απαντάμε εκ πείρας αν αυτό είναι εύκολο ή όχι. Να ξέρεις πως κατά τη διάρκεια μίας αποτοξίνωσης θα έχεις το αίσθημα της κόπωσης καθώς φεύγουν οι τοξίνες από το σώμα σου. Πρέπει για αυτήν την ημέρα που έχεις αποφασίσει να κάνεις αποτοξίνωση να αποφύγεις τα κρέατα, τα ψάρια, τους υδατάνθρακες και τα λιπαρά. 

Βασικά πρέπει να τρως μόνο φρούτα και λαχανικά σε στερεή ή σε μορφή smoothie (χωρίς γάλα). Οι ημέρες της καραντίνας είναι ιδανικές γιατί βρίσκεσαι στο σπίτι οπότε ξεκουράζεσαι κάπως πιο εύκολα και διαχειρίζεσαι τις υποχρεώσεις σου από τον καναπέ σου. Μην το παρακάνεις και μην ξεπεράσεις τις 24 ώρες. 

Πίνε πολύ πολύ νερό, πράσινο τσάι και φρόντισε όσο μπορείς τον εαυτό σου. Κοιμίσου και χαλάρωσε. Δες το σαν cocooning. 

Πρωί πρωί: Ξεκίνα την ημέρα με έναν πράσινο χυμό ενώ μην παραλείπεις να πιεις 8 με 10 ποτήρια πράσινο τσάι και νερό.

Σνακ: Ωμά ή βραστά λαχανικά όπως μπρόκολο, σέλερι ή πιπεριές ή φρούτα (τουλάχιστον 4 μερίδες) για τα φρέσκα και 30 γραμμάρια για τα αποξηραμένα. 

Μεσημεριανό:  2 φλιτζάνια πράσινα φυλλώδη λαχανικά, 120 γραμμ. βιολογική πρωτεΐνη, όπως φασόλια ή τόφου, 2 μεγάλες φέτες αβοκάντο και ξηροί καρποί ή σπόροι για πασπάλισμα.

Βραδινό: 120 γραμμ. άπαχη πρωτεΐνη με λάχανο ή άλλα ελαφρώς σοταρισμένα λαχανικά και 1 φλιτζάνι καστανό ρύζι ή κινόα. Εναλλακτικά φάε σούπα λαχανικών ή όσπρια σούπα.

Υ.γ Αν αισθάνεσαι κάποια αδιαθεσία ή αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα υγείας μην ακολουθήσεις κάποια αποτοξίνωση χωρίς να μιλήσεις με τον γιατρό σου. 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο… mothersblog.gr

Σχετικές Δημοσιεύσεις