Οικογένεια

Μαμά θες να ηρεμήσεις; Τότε κάνε αυτό κάθε βράδυ 20 λεπτά (vid)

Όλες οι μαμάδες, ακόμη και τα Σαββατοκύριακα έχουν δύσκολές μέρες. Και δεν μιλάμε για τις μέρες περιόδου, αυτές είναι διαχειρίσιμες. Μιλάμε για τις μέρες που τρέχουν από εδώ και από εκεί με τα παιδιά τους και δεν έχουν χρόνο να ξεκουραστούν με αποτέλεσμα να έχουν έναν ακόμη πιο δύσκολο και ανήσυχο ύπνο το βράδυ.

“Πώς πέρασε το Σαββατοκύριακο πάλι;”, “Δεν ξεκουράστηκα”, “Έκανα ένα σωρό δουλειές και δεν πήγα πουθενά”, “Έπρεπε να διαβάσω τα παιδιά”, είναι μόνο μερικές από εκείνες τις φράσεις που λένε οι απανταχού μαμάδες στο τέλος του Σαββάτου ή της Κυριακής, διαπιστώνοντας ότι η ρουτίνα και άλλα πράγματα της “ρούφηξαν” την ενέργεια χωρίς να κάνει τίποτε για τον εαυτό της.

Γι’ αυτό λοιπόν, πριν πέσετε στο κρεβάτι για ακόμη μια φορά κουρασμένες, εξαντλημένες και με νεύρα, ηρεμήστε κάνοντας yoga στο κρεβάτι για 20 λεπτά.

Ασκήσεις Yoga στο κρεβάτι

Το πρόγραμμα yoga που θα δείτε παρακάτω διαρκεί λίγο παραπάνω από 20 λεπτά και έχει μια πληθώρα ασκήσεων που θα σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε λίγο πριν κοιμηθείτε.

Θα εκπλαγείτε από το πόσο ξεκούραστες θα νιώθετε την επόμενη μέρα το πρωί.

[embedded content]

 

Οφέλη της Yoga πριν από τον ύπνο

  • Βοηθά στον εύκολο, γρήγορο και βαθύ ύπνο
  • Νικά τις αϋπνίες
  • Βελτιώνει τη διάρκεια του ύπνου

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο… mothersblog.gr

Σχετικές Δημοσιεύσεις