Οικογένεια

Μέλι στην εγκυμοσύνη: Τέσσερα σημαντικά οφέλη & δύο συνταγές για καθημερινά σνακ (vid)

Το μέλι είναι νόστιμο, υγιεινό, θρεπτικό και είναι το ιδανικό γλυκαντικό για να ικανοποιήσετε τις λιγούρες της εγκυμοσύνης. Ποια είναι τα οφέλη από την κατανάλωσή του και γιατί πρέπει οπωσδήποτε να το εντάξετε στη διατροφή σας;

Ενισχύει το ανοσοποιητικό

Το μέλι έχει αντιβακτηριδιακές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Επιπλέον, συμβάλλει στην πιο γρήγορη επούλωση των πληγών.

Καταπολεμά την αϋπνία

Σύμφωνα με κάποιες μελέτες, το μέλι έχει χαλαρωτικές και υπνωτικές ιδιότητες που μπορούν να καταπολεμήσουν τις αϋπνίες της εγκυμοσύνης. Σε ένα ποτήρι γάλα, προσθέστε μία κουταλιά μέλι και πιείτε το πριν κοιμηθείτε.

Καταπολεμά το κρυολόγημα και τη γρίπη

Η χρήση του μελιού στην καταπολέμηση του κρυολογήματος, είναι γνωστή από παλιά. Ένα τσάι με λεμόνι και μία κουταλιά μέλι, είναι ό,τι πρέπει για τον πονόλαιμο.

Αντιμετωπίζει την ξηροδερμία  κεφαλής και την φαγούρα

Την περίοδο της εγκυμοσύνης, το σώμα, όπως και η επιδερμίδα, βιώνουν διάφορες αλλαγές λόγω των αλλαγών στις ορμόνες. Μία πρόσφατη έρευνα, έδειξε ότι το μέλι συμβάλλει στην καταπολέμηση της ξηροδερμίας και της φαγούρας κεφαλής.

Πώς μπορείτε να εντάξετε το παντζάρι στην καθημερινή σας διατροφή;

Υπάρχουν άπειροι τόποι για να εντάξετε το μέλι στην καθημερινή σας διατροφή. Ένας από αυτούς είναι στο πρωινό, αλείφοντάς το σε μία φέτα ψωμί ή σε μία φρυγανιά. Εναλλακτικά, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε στη σαλάτα ή φυσικά και σε σνακ και γλυκά που μπορείτε να φτιάξετε.

Δείτε παρακάτω δύο συνταγές για υγιεινά και θρεπτικά μπισκότα και μπάρες δημητριακών. Και τα δύο, σίγουρα θα τα λατρέψετε!

Μπισκότα με μέλι

[embedded content]

Μπάρες δημητριακών με μέλι

[embedded content]

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο… mothersblog.gr

Σχετικές Δημοσιεύσεις