Οικογένεια

Κάμπινγκ με τα παιδιά: Συμβουλές για να έχετε έναν ευχάριστο ύπνο

Κάμπινγκ με τα παιδιά: Συμβουλές για να έχετε έναν ευχάριστο ύπνο

Από τη Μαίρη Λαγού – Πατρικίου, διεθνώς πιστοποιημένη  παιδιατρική σύμβουλος ύπνου, μέλος του IACSC  |  babysleep.gr

Ξέρω ότι το κάμπινγκ είναι μια αγαπημένη καλοκαιρινή δραστηριότητα για πολλές οικογένειες, οπότε σκέφτηκα να μοιραστώ μικρές συμβουλές για να απολαύσετε το κάμπινγκ και να κοιμηθείτε καλά!

Χαλαρή ρουτίνα

Μια καταπραϋντική ρουτίνα πριν τον ύπνου δεν είναι κάτι που μπορεί να συμβαίνει μόνο στο σπίτι, αλλά μπορεί να ταξιδέψει μαζί σου! Φέρε όλα τα αντικείμενα (βιβλία, υπνόσακο κ.λπ.) που χρησιμοποιείς στην ρουτίνα ύπνου. Διατήρησε αυτές τις συνήθεις πριν από τον ύπνο όπως κάνεις και στο σπίτι.

Κράτα το σκοτεινό

Παρόλο που οι σκηνές και τα ρυμουλκούμενα δεν είναι τόσο σκοτεινά όσο μπορεί να είναι ένα υπνοδωμάτιο στο σπίτι, είναι ακόμα σημαντικό να καταβάλεις προσπάθειες για να δημιουργήσεις ένα περιβάλλον ύπνου σκοτεινού κατά την κατασκήνωση. Θυμήσου ότι το σκοτάδι ωθεί το σώμα μας να παράγει τη φυσική ορμόνη ύπνου, μελατονίνη, που σημαίνει ότι μπορούμε να χαλαρώσουμε στον ύπνο και να παραμείνουμε κοιμισμένοι πιο εύκολα.

Εάν είσαι σε σκηνή, μπορείς να φέρεις επιπλέον μουσαμά για να σκιάσεις τη σκηνή και να την κάνεις πιο σκοτεινή για τον ύπνο. Σε ένα τρέιλερ, σακούλες σκουπιδιών και ταινία πάνω από τα παράθυρα μπορούν να βοηθήσουν.

Προετοιμάσου για νωρίς το πρωί

Ακόμα κι αν ο χώρος ύπνου είναι σκοτεινός, πιθανότατα το μικρό σου να ξυπνήσει νωρίτερα από το κανονικό. Είναι ένας νέος χώρος ύπνου και υπάρχουν τόσα πολλά συναρπαστικά πράγματα που μπορεί να κάνει και να εξερευνήσει! Να είσαι προετοιμασμένη ότι θα συμβεί αυτό. Πάρε μαζί μια μικρή ποικιλία από ήσυχες δραστηριότητες, όπως βιβλία ζωγραφικής, ήσυχα παιχνίδια και βιβλία, έτσι ώστε το μικρό σου να μπορεί να απασχοληθεί αθόρυβα μέχρι να έρθει η ώρα να σηκωθεί.

Λευκός ήχος

Φέρε μαζί σου τη μηχανή λευκού ήχου! Υπάρχουν και άλλοι κατασκηνωτές εκεί για να διασκεδάσουν επίσης! Αύξησε την ένταση στο μηχάνημα λευκό ήχου στην περίπτωση που η διασκέδαση συνεχίζεται όλο το βράδυ! 

Ακολούθησε τον κανόνα 80/20

Εάν έχεις ένα ξεκούραστο μικρό που πηγαίνει ταξίδι κάμπινγκ, μπορείς να ακολουθήσεις τον κανόνα 80/20. Το 80% του χρόνου, ακλούθησε το πρόγραμμα και τις ρουτίνες σας, το 20% του χρόνου, είναι εντάξει να χάσει έναν υπνάκο ή να κοιμηθεί λίγο αργότερα. Το σημαντικό είναι να αντισταθμιστεί ο χαμένος ύπνος με το να βάλεις το παιδί νωρίς τον ύπνο την επόμενη νύχτα. 

Καλά να περνάς!

Δεν θέλω να σκέφτεσαι τις στιγμές των διακοπών σου και να θυμάσαι πόσο αγχωμένη ήσουν για τον ύπνο του μικρού σου. Να σέβεσαι τις ανάγκες του για ύπνο και να θυμάσαι αυτές τις συμβουλές, αλλά και αυτές οι στιγμές με την οικογένεια σου είναι μοναδικές και να διασκεδάσεις! Μόλις επιστρέψετε στο σπίτι, θα φροντίσεις για λίγες μέρες να είσαι πιο συνεπής στο πρόγραμμα και να βάζεις το παιδί για ύπνο νωρίτερα το βράδυ και σύντομα θα βρεις τους παλιούς και καλούς ρυθμούς σου!

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο… shape.gr

Σχετικές Δημοσιεύσεις