Οικογένεια

Θηλασμός και διατροφή: Δέκα τροφές που αυξάνουν το μητρικό γάλα

Εάν είστε νέα μαμά και θηλάζετε το μωρό σας, γνωρίζετε πολύ καλά ότι ο θηλασμός έχει τις δυσκολίες του, ειδικά τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό. Από τις πιο συχνές ανησυχίες των νέων μαμάδων είναι εάν το μωρό τρώει σωστά και αρκετά.

Αυτό που ίσως ήδη σας έχουν πει ή έχετε διαβάσει, είναι ότι η διατροφή της μητέρας παίζει καθοριστικό ρόλο στον θηλασμό και στην σύσταση, αλλά και την ποσότητα του μητρικού γάλακτος. Το διάστημα που θηλάζετε είναι σημαντικό να καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά τα οποία μέσω του μητρικού γάλακτος περνάνε και στο μωρό.

Σίγουρα η μαγειρική και το τι θα ετοιμάσετε για φαγητό είναι το τελευταίο πράγμα που σκέφτεστε αυτή τη στιγμή με το μωρό στο σπίτι ωστόσο, είναι σημαντικό να τρώτε συχνά ώστε να ενισχύετε, τόσο τον οργανισμό σας, όσο και το μητρικό γάλα. Με το να τρώτε θρεπτικά γεύματα και σνακ όλη την ημέρα είναι ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλίσετε μια υγιή παροχή γάλακτος για το μωρό σας.

Ποιες είναι λοιπόν οι τροφές που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε το μητρικό γάλα;

Βρόμη

Η βρόμη ανήκει στην οικογένεια των δημητριακών και είναι μία τροφή με πολλά οφέλη για την υγεία. Μπορείτε να την αξιοποιήσετε για να φτιάξετε θρεπτικά και γρήγορα σνακ όπως ενεργειακές μπουκίτσες με βρόμη, ή να την φάτε και σκέτη με γάλα και φρούτα εποχής.

Σπανάκι

Το σπανάκι είναι πλούσιο σε σίδηρο και φυλλικό οξύ. Εκτός από τα κλασικά φαγητά με σπανάκι όπως το σπανακόρυζο, μπορείτε να φτιάξετε και σούπερ θρεπτικές σαλάτες με το συγκεκριμένο λαχανικό.

Φακές

Οι φακές είναι ένα από τα πιο δημοφιλή όσπρια. Όπως και το σπανάκι, και οι φακές είναι πλούσιες σε σίδηρο και μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε σε πληθώρα συνταγών. Η πιο γρήγορη ίσως συνταγή με φακές είναι φακοσαλάτα με ντομάτα, αβοκάντο και φέτα. Το μόνο που χρειάζεται είναι να βράσετε τις φακές, να κόψετε τα υπόλοιπα υλικά και το φαγητό σας είναι έτοιμο!

Καρότα

Τα καρότα ανήκουν στα πιο θρεπτικά λαχανικά, καθώς περιέχουν πλήθος στοιχείων που ωφελούν την υγεία. Είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, αλλά και βιταμίνες Β1, Β2 και νιασίνη. Μπορείτε να τα εντάξετε σε πληθώρα συνταγών ή να τα φάτε και σκέτα.

Δείτε έξι ακόμα τροφές που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε το μητρικό γάλα στην gallery που ακολουθεί.

Πηγή: momjunction.com

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο… mothersblog.gr

Σχετικές Δημοσιεύσεις