Οικογένεια

Εγκυμοσύνη και διατροφή: Πέντε οφέλη της ντομάτας στην υγεία της εγκύου

H υγιεινή διατροφή είναι πολύ σημαντική την περίοδο της εγκυμοσύνης. Μέσω των τροφών που καταναλώνει η έγκυος στην καθημερινότητά της, τόσο η ίδια όσο και το μωρό, προσλαμβάνουν όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται το ιδιαίτερο αυτό διάστημα.

Τα λαχανικά είναι απαραίτητα στην υγιεινή διατροφή και το καλοκαίρι, το λαχανικό που έχει την τιμητική του, είναι η ντομάτα. Τις ντομάτες μπορούμε να τις βρούμε παντού και να τις αξιοποιήσουμε σε πολλές συνταγές για ζεστά ή δροσερά πιάτα. Ειδικά δε για την έγκυο, τα οφέλη είναι ακόμα πιο σημαντικά.

Δίνουν ενέργεια

Η κούραση και η υπνηλία είναι δύο αρκετά συνηθισμένα συμπτώματα την περίοδο της εγκυμοσύνης. Η ντομάτα θα σας δώσει όλη την ενέργεια που χρειάζεστε για να ανταπεξέλθετε στις απαιτήσεις της ημέρας σας.

Είναι πλούσιες σε βιταμίνες Α και C

Μία ντομάτα μετρίου μεγέθους μπορεί να σας προσφέρει περίπου το 40% της ημερήσιας ποσότητας βιταμίνης C που χρειάζεστε και 20% της βιταμίνης Α. Επίσης, η ντομάτα είναι πηγή βιταμίνης Κ, καλίου σιδήρου και ασβεστίου.

Είναι πηγή φυτικών ινών

Οι φυτικές ίνες είναι απαραίτητες την περίοδο της εγκυμοσύνης και συμβάλλουν σε ένα υγιές πεπτικό σύστημα.

Έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες

Οι ντομάτες περιέχουν λυκοπένιο, μία αντιοξειδωτική ουσία που βοηθά στην πρόληψη κατά του καρκίνου.

Είναι πλούσιες σε φολικό οξύ

Το φολικό οξύ είναι απαραίτητο στην εγκυμοσύνη καθώς συμβάλλει στη γέννηση ενός υγιούς μωρού.

Μειώνει τα επίπεδα της χοληστερόλης

Δύο ιδέες για λαχταριστά πιάτα με ντομάτες

Οι ντομάτες είναι από τα λαχανικά που ειδικά το καλοκαίρι, σίγουρα υπάρχουν στο ψυγείο σας. Εάν έχετε βαρεθεί να τις τρώτε συνέχεια σε σαλάτες, παρακάτω μπορείτε να δείτε δύο πρωτότυπες προτάσεις για υγιεινά και λαχταριστά πιάτα.

Ντομάτες στο φούρνο με παρμεζάνα

[embedded content]

Μπρουσκέτες με ντομάτα

[embedded content]

Πηγή: momjunction.com

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο… mothersblog.gr

Σχετικές Δημοσιεύσεις