Οικογένεια

Εγκυμοσύνη: Ασκήσεις γυμναστικής στο σπίτι ανάλογα με το τρίμηνο κύησης

Είναι γνωστό ότι η άθληση ωφελεί το μυαλό και το σώμα. Εξίσου ευεργετική είναι και την περίοδο της εγκυμοσύνης, αρκεί να γίνεται με προσοχή και με μέτρο.

Ποια είναι τα οφέλη της γυμναστικής για τη μέλλουσα μητέρα;

Δυναμώνει τους μυς
Η άσκηση βελτιώνει την ευλυγισία των συνδέσμων και των αρθρώσεων αυξάνοντας έτσι την αντοχή και την ευλυγισία της εγκύου.

Συμβάλλει στην αντιμετώπιση του πόνου της πλάτης
Ο πόνος στην πλάτη είναι ένα σύνηθες σύμπτωμα της εγκυμοσύνης. Κάνοντας γυμναστική μπορείτε να μειώσετε τις ενοχλήσεις σε αυτήν την περιοχή, αλλά και άλλες όπως οι κράμπες και τα πρηξίματα.

Προετοιμάζει για τη διαδικασία του τοκετού
Η γυμναστική δυναμώνει τους μύες της λεκάνες και προετοιμάζει για τη δοκιμασία του τοκετού.

Συμβάλλει στη διατήρηση του σωματικού βάρους
Κάνοντας γυμναστική την περίοδο της εγκυμοσύνης, θα διατηρήσετε την καλή φυσική σας κατάσταση και θα ξαναβρείτε πιο γρήγορα τη φόρμα σας μετά τον τοκετό.

Βελτιώνει τη διάθεση
Οι ορμόνες που απελευθερώνονται την ώρα της γυμναστικής προκαλούν ψυχική ανάταση και ευφορία, όχι μόνο σε εσάς αλλά και στο ίδιο το έμβρυο.

Τι γυμναστική μπορείτε να κάνετε ανάλογα με το τρίμηνο κύησης που διανύετε;

Σε κάθε στάδιο της εγκυμοσύνης, η γυμναστική πρέπει να γίνεται με μέτρο, προσοχή και μόνο εφόσον έχετε την έγκριση του γιατρού σας.

Δείτε παρακάτω τι ασκήσεις μπορείτε να κάνετε και στο σπίτι ανάλογα με το τρίμηνο κύησης που διανύετε:

Πρώτο τρίμηνο

[embedded content]

Δεύτερο τρίμηνο

[embedded content]

Τρίτο τρίμηνο

[embedded content]

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο… mothersblog.gr

Σχετικές Δημοσιεύσεις