Οικογένεια

Δίαιτα detox τριών ημερών – Εύκολη και αποτελεσματική

Αν θέλετε να χάσετε μερικά μόνο κιλά ή απλά να ξεφουσκώσετε η detox δίαιτα είναι η καλύτερη λύση.

Το μόνο του χρειάζεστε για την αποτοξίνωση είναι να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα διατροφής τριών ημερών, λίγη πειθαρχία και φρέσκα φρούτα στο ψυγείο σας. 

Μπορείτε να κάνετε αυτή τη διατροφή και για να αποβάλλετε τις τοξίνες από τον οργανισμό σας.

Όπως συμβαίνει με οποιοδήποτε νέο πρόγραμμα διατροφής, φροντίστε να συμβουλευτείτε έναν γιατρό πριν ξεκινήσετε τη δίαιτα αποτοξίνωσης, ειδικά εάν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα υγείας. Η συγκεκριμένη δίαιτα των 3 ημερών είναι της Δρ. Christina Scott-Moncrieff.

Τι προσφέρει η αποτοξίνωση στον οργανισμό

  • Περισσότερη ενέργεια
  • Καλύτερο ύπνο
  • Λιγότερες εναλλαγές στη διάθεση
  • Λιγότερες λοιμώξεις
  • Λιγότερο φούσκωμα και προβλήματα στο στομάχι
  • Καθαρότερο, πιο υγιές δέρμα
  • Μείωση των συμπτωμάτων αλλεργίας

Τι να προσέξετε

Καθ ‘όλη τη διάρκεια της αποτοξίνωσης και λίγες μέρες πριν, αποφύγετε: καφεΐνη, ζάχαρη, αλκοόλ, προϊόντα σιταριού, πρόχειρο φαγητό και γαλακτοκομικά προϊόντα.

Το βράδυ πριν από την πρώτη ημέρα αποτοξίνωσης χυμού μπορείτε να φάτε:

Βραδινό

  • Ενα μικρό, ελαφρύ γεύμα περίπου στις 18:00.
  • Μια σαλάτα (με ελαιόλαδο και χυμό λεμονιού) ή ελαφρά μαγειρεμένα λαχανικά, ψητή γλυκοπατάτα ή καστανό ρύζι.
  • Μερικά φρούτα και γιαούρτι για επιδόρπιο (αποφύγετε τις μπανάνες).

detox diaita1

1η μέρα

Πρωινό

Μόλις ξυπνήσετε, πιείτε ένα ή δύο ποτήρια ζεστό (όχι κρύο) νερό.
Πιείτε ένα ποτήρι φρέσκο χυμό λαχανικών.

Μεσημεριανό

Ένα άλλο ποτήρι φρέσκο χυμό λαχανικών. 

Απογευματινό σνακ

Πιείτε ένα ποτήρι νερό ή αν θέλετε κάτι διαφορετικό, δοκιμάστε ένα χυμό τζίντζερ και κανέλας

Βραδινό

Γεμίστε το πιάτο σας με λαχανικά, τουλάχιστον τέσσερις διαφορετικούς τύπους (είτε σε σαλάτα είτε στον ατμό).
Χρησιμοποιήστε μια απλή σπιτική σάλτσα από ελαιόλαδο, λεμόνι ή χυμό και λιωμένο σκόρδο.
Για περισσότερη γεύση, προσθέστε μερικά μυρωδικά.

Βραδινό σνακ

Πιείτε άλλο ένα ή δύο ποτήρια ζεστό νερό.

2η ημέρα

Η 2η ημέρα ακολουθεί το ίδιο πρόγραμμα με αυτό της πρώτης ημέρας με μερικές εξαιρέσεις.
Το απόγευμα, προσθέστε 1-2 κομμάτια φρούτων στο σνακ σας.
Για δείπνο, συμπεριλάβετε μια μερίδα καφέ ρυζιού ή κινόα. Για επιδόρπιο, φάτε ένα ή δύο κομμάτια φρούτων (αποφύγετε τις μπανάνες).

3η ημέρα

Πρωινό

Για πρωινό έχετε δύο με τρία κομμάτια φρούτων.
Εάν αισθάνεστε αρκετά πεινασμένοι, μπορείτε να έχετε λίγο πλιγούρι βρώμης με γιαούρτι ή smoothie.

Μεσημεριανό

Επιλέξτε ανάμεσα σε ψητή γλυκοπατάτα ή καστανό ρύζι
Συμπεριλάβετε μια σαλάτα με σπιτική σάλτσα και μια χούφτα σπόρων ή ξηρών καρπών

Βραδινό

Για δείπνο, έχετε μια απλή σαλάτα με σπιτική σάλτσα ή μερικά ελαφρά μαγειρεμένα λαχανικά, καστανό ρύζι ή κινόα και ένα κομμάτι ψητό ψάρι ή βιολογικό κοτόπουλο.

 Πηγή: shefit.com 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο… mothersblog.gr

Σχετικές Δημοσιεύσεις