Οικογένεια

Αποξηραμένα φρούτα στην εγκυμοσύνη: Ποια είναι τα πιο ωφέλιμα;

Την περίοδο της εγκυμοσύνης, η ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ σημαντική για την υγεία, τόσο του εμβρύου, όσο και της μέλλουσας μαμάς. Τα τρόφιμα που καταναλώνει καθημερινά η έγκυος παρέχουν στην ίδια και το έμβρυο τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται για την υγεία ανάπτυξη του μωρού μέσα στη μήτρα.

Τα αποξηραμένα φρούτα στη διατροφή της εγκύου

Τα αποξηραμένα φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες και αποτελούν την ιδανική επιλογή για σνακ κατά τη διάρκεια της μέρας σας.

Τα οφέλη από την κατανάλωσή τους την περίοδο της εγκυμοσύνης, είναι:

Αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας
Τα αποξηραμένα φρούτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες οι οποίες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου.

Επαρκής πρόληψη σιδήρου
Τα αποξηραμένα φρούτα είναι πολύ καλή πηγή σιδήρου, η επαρκής πρόσληψη του οποίου είναι αναγκαία στην εγκυμοσύνη.

Συμβάλλουν στην ανάπτυξη των οστών του μωρού
Οι πολύτιμες αυτές τροφές είναι πλούσιες σε βιταμίνη Α, η οποία είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη των δοντιών και των οστών του μωρού.

Είναι πηγή ενέργειας
Τα αποξηραμένα φρούτα περιέχουν φυσικά σάκχαρα τα οποία προσφέρουν στη μέλλουσα μητέρα την ενέργεια που χρειάζεται την περίοδο της εγκυμοσύνης.

Ποια αποξηραμένα φρούτα να καταναλώνετε την περίοδο της εγκυμοσύνης σας;

Από τα πιο ωφέλιμα αποξηραμένα φρούτα είναι τα αποξηραμένα βερίκοκα, οι σταφίδες, τα αποξηραμένα δαμάσκηνα, τα cranberries και τα αποξηραμένα σύκα.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να τα καταναλώνετε πάντα με μέτρο καθώς τα αποξηραμένα φρούτα είναι πλούσια σε θερμίδες.

Πώς μπορείτε να εντάξετε στη διατροφή σας;

Τα αποξηραμένα φρούτα μπορείτε να τα καταναλώνετε σκέτα, αλλά μπορείτε και να τα εντάξετε σε συνταγές για γλυκά σνακ όπως κέικ και μπάρες δημητριακών.

Η δική μας πρόταση για σήμερα είναι εύκολες σπιτικές μπάρες δημητριακών με ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα. Δείτε τη συνταγή παρακάτω.

[embedded content]

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο… mothersblog.gr

Σχετικές Δημοσιεύσεις