Οικογένεια

Έξι τροφές που καταπολεμούν την κυτταρίτιδα (pics)

Τι είναι όμως η κυτταρίτιδα και πώς δημιουργείται; Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Η κυτταρίτιδα είναι εναπόθεση λιποκυττάρων κατά σωρούς σε συγκεκριμένα σημεία του σώματος (γλουτούς, μηρούς, γόνατα, κλπ.) σε συνδυασμό με λιπώδη διήθηση και ίνωση, που έχει ως αποτέλεσμα την εμφάνιση του δέρματος στα σημεία αυτά σαν «φλοιό πορτοκαλιού».

Στη δημιουργία της συμβάλλουν γενετικοί, οργανικοί, ορμονικοί και αγγειακοί παράγοντες, που επιδεινώνονται λόγω της καθιστικής ζωής, του άγχους και των ανθυγιεινών διατροφικών συνηθειών.

Για να την αντιμετωπίσει κανείς αποτελεσματικά δεν χρειάζεται να επισκεφθεί κάποιον ειδικό. Σίγουρα υπάρχουν πολλές εναλλακτικές μέθοδοι για την αντιμετώπιση του τοπικού λίπους, αλλά μια γυναίκα μπορεί να αντιμετωπίσει την κυτταρίτιδα στο σπίτι μέσω της διατροφής της.

Ο ρόλος της διατροφής στην πρόληψη και στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας είναι καθοριστικός.

Μάλιστα υπάρχουν 6 τροφές που μπορείτε να καταναλώνετε ώστε να την αντιμετωπίσετε με επιτυχία. Ποιες ειναι αυτές; Δείτε τες αναλυτικά στη gallery που θα βρείτε στο τέλος του άρθρου.

Να θυμάστε:

Ότι εκτός από την κατανάλωση των παρακάτω τροφών θα πρέπει να:

  1. αποφεύγετε τα ζωικά λιπαρά που προέρχονται από τροφές όπως το χοιρινό, τα λουκάνικα και το αρνί και προτιμάτε το λευκό άπαχο κρέας (ψάρια και πουλερικά). Για το μαγείρεμα προτιμάτε το ελαιόλαδο.
  2. αποφεύγετε τους πολλούς καφέδες και το αλκοόλ, καθώς προκαλούν αφυδάτωση και δεν επιτρέπουν την απομάκρυνση των τοξινών.
  3. περιορίσετε τη ζάχαρη και το αλάτι. Ειδικά το δεύτερο συμβάλλει στην κατακράτηση των υγρών και στη δημιουργία της κυτταρίτιδας.
  4. πίνετε πολύ νερό, ένα με δύο λίτρα ημερησίως. Το νερό ενυδατώνει τον οργανισμό και το δέρμα και βοηθάει στην αποβολή των τοξινών.
  5. αυξήσετε τα φρούτα και τα λαχανικά.
  6. βάλετε έστω και λίγων λεπτών άσκηση στη ζωή σας, καθώς διεγείρει την κυκλοφορία του αίματος και της λέμφου και τονώνει τους μύες, ιδιαίτερα των μηρών και των γλουτών. Το καθημερινό περπάτημα σε έντονο ρυθμό για 20-30 λεπτά ή τα 10 λεπτά άσκησης την ημέρα με το στατικό ποδήλατο στο σπίτι, είναι αρκετά ως μέτρα για τη σύσφιξη των μυών και βοηθά στην αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους.
  7. κάνετε τοπικό μασάζ με ειδικό γάντι και προϊόντα για την κυτταρίτιδα μία με δύο φορές την εβδομάδα, μετά το μπάνιο. Με τον τρόπο αυτό απομακρύνετε τα νεκρά κύτταρα της επιδερμίδας και τονώνετε την κυκλοφορία στα προβληματικά σημεία του σώματος.

Swipe up για να δείτε τις τροφές που σας βοηθούν να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κυτταρίτιδά σας.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο… mothersblog.gr

Σχετικές Δημοσιεύσεις